urbido

Urbido je webovou aplikací, která pomáhá přehledně a jednoduše spravovat veškerý majetek obcím. Poskytuje komplexní databázi informací a dokumentů o každodenních činnostech. Do aplikace se můžete přihlásit téměř odkudkoliv dle přihlašovacích údajů jednotlivce a pravidel GDPR. Urbido je tu pro obce, které chtějí dělat své činnosti správy jednoduše a efektivně.

Galerie

Co všechno umíme?

  • Zpracujeme vám kompletní pasport obce - pasport komunikací, pasport zeleně, mobiliáře, pasport osvětlení nebo obecních budov (bytové jednotky, nebytové prostory, místnosti) a další. Vše velmi přehledně a strukturovaně naimportujeme do aplikace. Naplníme aplikaci daty za vás. 

  • Správa a provoz – revize a kontroly, údržba nebo úklidy. To vše v návaznosti na náš katalog revizí a kontrol nebo údržby a s vazbou na pasportizaci majetku. Přehled prošlých událostí a upozornění na ty, které se blíží. Včetně upozornění na váš email, dle vlastního nastavení.

  • Rychlá a snadná komunikace s občany - v aplikaci máte přehled všech občanů a skrze aplikaci můžete jednoduše filtrovat, komu chcete poslat zprávu (např. dle ulice nebo části obce) a rovnou všem tamním občanům poslat EMAIL nebo SMS.

  • Dokumenty máte přehledně v jedné aplikaci - Dokument Management System – tzn., že veškeré dokumenty nebo fotografie můžete snadno dohledávat a máte je připojeny k příslušnému záznamu. Mějte všechny dokumenty v digitální podobě v urbidu. Včetně evidence smluv.

  • Propojení s 3D mapou vaší obce. Nemovitosti, mobiliář, osvětlení a jiné prvky máte přímo zobrazeny do grafického prostředí pro lepší orientaci a přehled. Včetně například inženýrských sítí, územního plánu, katastrální mapy apod. 

  • S urbidem máte ekonomický přehled obce. Např. energetický management nebo sledování výdajů u budov. Kolik vás daná budova stála v jakém měsíci/roce a za jaké činnosti. Dlouhodobá evidence a sledování nákladů.

  • Nastavení přístupových práv pro jednotlivé pracovníky - přesně podle vašich představ a pravidel GDPR. Vše si můžete nastavit snadno a rychle.

  • Hlídáme dotace pro vaši obec za vás. Včas vám na výzvu upozorníme a poskytneme k ní příslušné informace. Ty se vám přímo promítají do aplikace a jsou filtrovány pro vaši obec (na základě MAS, ITI, IPRÚ apod.). Žádná dotační výzva vám neunikne.

  • Vše přehledně a na jednom místě - snadné vyhledávání informací, které jsou navzájem provázané a propojené. Vždy se snadno a rychle dostanete k informaci, kterou potřebujete.

  • Žádné zbytečné funkce navíc - vše jsme konzultovali s vašimi kolegy z obecních úřadů. V aplikaci nenajdete žádné složitosti. Pouze to nejnutnější, co skutečně potřebujete.

  • Práce s aktuálními daty, v reálném čase a odkudkoliv. Do aplikace se dostanete všude, kde máte přístup k internetu. Například z PC, vašeho mobilního telefonu nebo tabletu. Operativně se vždy dostanete k informacím.

  • Import dat z jiných zdrojů. Data nemusíte vkládat ručně – většinu jsme schopni do aplikace importovat z jiných databází za vás: ČÚZK, RÚIAN, Ares, Excel apod. nebo vám zpracujeme kompletní pasport obce.

  • Všechny důležité funkce pro samosprávu obcí nyní naleznete v jedné aplikaci - urbidu. Nepotřebujete několik různých softwarů. Ty nejdůležitější funkce ze všech aplikací můžete mít v jednom provázaném řešení, snadno ovladatelném, intuitivním a přehledném.

Desatero rozdílů s konkurencí

urbido

  • 1
    Online webové řešení s přístupem odkudkoliv.
  • 2
    Všechna data uložena bezpečně v cloudu.
  • 3
    Přehledné, jednoduché a intuitivní na ovládání.
  • 4
    Školící webináře, videa a manuály zdarma.
  • 5
    Import dat do aplikace z různých zdrojů.
  • 6
    Prostor k ukládání všech typů dokumentů.
  • 7
    Hromadné zasílání SMS nebo emailů občanům.
  • 8
    Veškeré nemovitosti aktualizované z ČÚZK.
  • 9
    Seznam revizí, kontrol a činností údržby.
  • 10
    Komunikujeme s obcemi. Známe Vaše procesy.

konkurence

  • 1
    Desktopové řešení pouze po instalalci na vašem PC.
  • 2
    Možnost ztráty dat z disku nebo zavirování.
  • 3
    Složité a komplikované - plné zbytečných funkcí.
  • 4
    Drahá školení k ovládání složitých programů.
  • 5
    Data musíte vkládat ručně - zdlouhavé a pracné.
  • 6
    Bez cloudového datového úložiště. Omezený prostor.
  • 7
    Bež možnosti posílat zprávy občanům.
  • 8
    Neaktualizovaná zastaralá data, duplicity a chyby.
  • 9
    Žádné nebo neaktuální číselníky a katalogy.
  • 10
    Řešení bez konzultací s konečným uživatelem.